poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Zapowiedź: Silver - Asia Greenhorn





Tytuł: Silver
Autor: Asia Greenhorn
Wydawca: Dreams





Winter Starr to bohaterka, którą można określić mianem gotki, a ten właśnie styl podziwiam u dziewczyn. To ideał, który z wielu powodów jest dla mnie nieosiągalny. Otoczona przystojnymi młodymi mężczyznami i zamknięta w ramionach przeznaczenia musi odrzucić wątpliwości, które zawsze pojawiają się w ludziach by spojrzeć prosto w oczy przeciwnościom losu. Czy jej miłość naprawdę jest wystarczająco silna by zaryzykować? Jakie będą konsekwencje podejmowanych przez bohaterkę wyborów? Jakie jeszcze tajemnice skrywa ludzka dusza i świat stworzony przez autorkę?

Znajoma na studiach określiła mnie mianem „Królowej Śniegu”, co ma związek z moim nastawieniem do tematyki miłości i uczuć. Winter – tom poprzedzający Silver – naprawdę musi mieć w sobie to „coś”, skoro osoba mojego pokroju nie tylko tę książkę przeczytała, ale też otwarcie deklaruje, iż z rozkoszą sięgnie po kolejny tom! I oto jest! Tom drugi i znajduje się zaledwie na wyciągnięcie ręki!

Ta książka zasługuje na komentarz, nie sądzicie?!

Link do recenzji poprzedniego tomu: Winter

Opis:
Winter nie może uwolnić się od demonów przeszłości, dręczy ją świadomość, że walczą w niej dwie natury: ludzka i wampirza. W żyłach dziewczyny płynie krew dwóch ras, dająca moc, która może okazać się zabójcza. Istnienie młodej Starr nie jest już tajemnicą, co jeszcze bardziej osłabia kruchy Pakt. Londyn zalewa fala przemocy. Prawda o sekretnym świecie wampirów może wyjść na jaw, a to miałoby katastrofalne skutki. Aby chronić swoich bliskich, Winter musi opuścić Cae Mefus i stawić czoło podszeptom Pragnienia, które zatruwają jej umysł. Niestety, może być już za późno, by uratować Rhysa. Ofiarowując mu nieśmiertelność, dziewczyna jednocześnie wydała na niego okrutny wyrok.

Dopóki on żyje, każdy, kogo kochasz lub chociaż przelotnie znasz, będzie w niebezpieczeństwie. Teraz powiedz, czy go zabijesz?



8 komentarzy:

  1. Pochwale cie teraz za wygląd bloga, calkiem ciekawy podoba mi sie. CO do ksiazki chetnie bym przeczytala.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też poluję na Silver najchętniej w pakiecie z Winter

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym się z nią zapoznała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę, Twój pierszy romans paranormalny i od tego się zaczęło... Mam nadzieję, że nie zapomnisz szepnąć o tym słówko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam pierwszego tomu, ale mam nadzieję, że uda mi się niedługo. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zostawienie po sobie śladu!