piątek, 31 stycznia 2014

Podsumowanie 1/2014


Cóż, jeśli ten miesiąc miałby być zapowiedzią całego roku to stwierdzam, że będzie dla mnie wielkim Dreamsowym szaleństwem, ale jednocześnie zapowiada się ubogo w pozycje książkowe a bogato w mangi.


PRZECZYTANE W STYCZNIU:

1. Kroniki Prydainu. Księga Trzech - Lloyd Alexander
2. GONE: Zniknęli. Faza druga: Głód - Michael Grant
3. GONE: Zniknęli. Faza trzecia: Kłamstwa - Michael Grant
4. Przypływ - Daniela Sacerdoti
5. Lalkarz: Zjednoczenie - Katarzyna Lisowska
6. Boy 7 - Mirjam Mous
7. Poza czasem - Alexandra Monir
8. Walkin' Butterfly #2
9. Kobato #1
+
10. Kwiaty grzechu #1 - okazało się, że mój egzemplarz był wybrakowany, więc czekam na wymianę na dobry.
11. Magia złota - Tamora Pierce - teraz czytam

ZDOBYCZE:

1. Boy 7 - od Wydawnictwa Dreams
2. Przypływ - j.w.
3. Lalkarz: Zjednoczenie - dla Upadli.pl
4. Magia złota - dla Upadli.pl
5. Poza czasem - dla Upadli.pl
6. Kobato #1, #2 - zakup JPF
7. Naruto #61 - j.w.
8. Karneval #1, #2, #3 - zakup na pchlim targu
9. Karneval #4 - zakup Waneko
10. Walkin' Butterfly #2 - dla Upadli.pl

4 komentarze:

  1. Styczeń na bogato, co do tego nie ma wątpliwości. Równie owocnego lutego życzę - choć ten jest krótszy o 3 dni od stycznia, mniej czasu na czytanie :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne książkowe zdobycze :) Czytałam "Przypływ", podobała mi się. Na półce mam "Boy 7", ale to na przyszłość. Chętnie widziałabym też na swojej półce "Poza czasem".

    OdpowiedzUsuń
  3. Woo.. Ile mang <3 Książki też wyglądają przekonująco. xD Czekam na recenzje Magii złota :P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3

    http://manga-no-tsuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zostawienie po sobie śladu!