środa, 3 lipca 2013

Podsumowanie 6/2013

Podsumowanie: CZERWIEC 2013

Zdobycze czerwca, jako że nie chcę się "chwalić" ile książek przeczytałam w czerwcu. Sesja zrobiła swoje, a teraz nadszedł czas praktyki... Ubolewam nad tym, ale cóż poradzę?

1. Zakochany Tyran - RECENZJA (od wyd. Kotori)
2. Dotyk Julii - RECENZJA (od wyd. Otwarte)
3. Złoty most (nagroda w konkursie)
4. GRIM. Pieczęć Ognia (czyta się, do recenzji dla portalu Upadli.pl)
5. Mariah Mundi i szkatuła Midasa (od wyd. Publicat)
6. Zagubiony w Chinach (jw)
7. Mitologia Japońska (kupione za jedyne 20 zł, książka kosztuje normalnie 70 zł)

Poza tym otrzymałam również:
8. Kuroshitsuji XI (prenumerata z Waneko)
9. Pandora Hearts 5 (jw)

5 komentarzy:

  1. Grima bym chętnie przeczytała, ale nad Dotykiem Julii cały czas się waham, bo nadal przekonana nie jestem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Złoty Most mam i niebawem zacznę czytać, Grima bym podkradła no i Mitologia Japońska... mmmm, też bym chętnie przygarnęła ;)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja zawsze wymęczy człowieka, a i praktyki wymagają wiele czasu i wysiłku.
    "Dotyk Julii" i "Złoty most" miałam już okazję czytać, ale Mitologia Japońska to prawdziwa okazja!
    Miłej lektury i udanych praktyk ;)
    Aaa!!! I jest w dodatku nowa Pandorka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zostawienie po sobie śladu!