niedziela, 31 marca 2013

Podsumowanie 3/2013

Podsumowanie: MARZEC 2013

Współpraca recenzencka:
W tym miesiącu podjęłam stałą współpracę z Instytutem Wydawniczym ERICA.
Z całego serca dziękuję za zaufanie i obiecuję dołożyć wszelkich starań by byli Państwo ze mnie zadowoleni.


 
Przeczytane:
1. Królewski Wygnaniec (dokończenie) - RECENZJA
2. Drużyna. Najeźdźcy - RECENZJA
3. Jutro, kiedy zaczęła się wojna - RECENZJA
4. Wybrani - RECENZJA
5. Wład Palownik. Prawdziwa historia Drakuli - RECENZJA
6. Tam, gdzie śpiewają drzewa - RECENZJA
7. W drodze na Hokkaido - RECENZJA
8. Zamrożeni w czasie - RECENZJA
9. Ostatnie Królestwo - RECENZJA
10. Zwiastun Burzy (w trakcie)


Plany: KWIECIEŃ 2013
1. Panowie Północy
2. Pieśń Miecza

7 komentarzy:

  1. Piękny stos, powodzenia w kwietniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy i zazdroszczę stosu, a także wyników w marcu. Życzę podobnych, jak nie lepszych, w kwietniu! ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy i świetnych wyników. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;D Życzę Ci, żebyś w kwietniu na Twojej półce pojawiły się bardzo ciekawe książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jestem w trakcie czytania "Zwiastuna Burzy" i już mi się podoba równie mocno jak pierwsza część :). Dwie następne również już czekają na mojej półce, też dzięki IWE :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zostawienie po sobie śladu!