środa, 14 sierpnia 2013

Zapowiedzi: Wszechświaty - Leonardo Patrignani

WSZECHŚWIATY



Ilość stron: 272
Oprawa: miękka + obwoluta
Autor: Leonardo Patrignani
Tłumaczenie: Bożena Topolska
ISBN: 978-83-63579-29-6
Format: 148 x 215

Data wydania: 20 sierpnia






Według teorii wieloświatów, istnieje nieskończona liczba światów, jak i nieskończone są możliwości naszego w nich istnienia. Przypuszcza się, że te rzeczywistości nie komunikują się wzajemnie.
Alex mieszka w Mediolanie, a Jenny w Melbourne. Cienka nić od zawsze wiąże losy tych dwojga – telepatyczne rozmowy, które odbywają bez uprzedzenia, w stanie nieświadomości. Aż do chwili, gdy zdecydują się na spotkanie i odkrycie prawdy, która całkowicie zmieni ich egzystencję, niszcząc wszelkie pewniki świata, w którym żyją.

– ALEX, DLACZEGO NIE PRZYSZEDŁEŚ? PROSZĘ CIĘ, NIE MÓW MI, ŻE NIE ISTNIEJESZ.
– JENNY, JESTEM NA MOLO. JESTEM TUTAJ!
– JA TAKŻE, DOKŁADNIE TAM, GDZIE TY MÓWISZ, ŻE JESTEŚ.


LEONARDO PATRIGNANI, urodził się w Moncalieri w roku 1980. Kompozytor, aktor dubbingujący i lektor zafascynowany powieściami Stephena Kinga; opowiadania zaczął pisać, kiedy miał sześć lat. Multiversum jest jego powieścią debiutancką

www.leonardopatrignani.com


4 komentarze:

  1. Miałam na tą ksiązkę ochotę, ale teraz tak głośno się o niej zrobiło, że boję się, że będzie to samo co z "Tam, gdzie śpiewają drzewa", czyli bardzo intensywna kampania reklamowa, wiele zachwytów, niezła okładka i tylko treść wszystko zepsuła swoim poziomem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda to prawda, ale ta kampania reklamowa, troche zaczyna mnie irytować. Nie obraź się, to nie twoja wina, ale na tę książke już w ogóle nie mam ochoty, choc myslałam, ze to bedzie cos dobrego

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na nią i czekam... Ale po tych wszystkich zapowiedziach aż się jej boję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zostawienie po sobie śladu!