piątek, 9 maja 2014

Zapowiedź: Dar Julii - Tahereh Mafi






DAR JULII – Tahereh Mafi


Oprawa: miękka
Liczba stron: 384
Seria: Dotyk Julii / Moondrive
Wydanie: I
ISBN: 978-83-7515-305-7


Premiera 21 maja 2014 roku





Jestem klepsydrą.

Siedemnaście lat przesypało się przeze mnie i pogrzebało mnie w mym  własnym wnętrzu. Czuję, że mam zrośnięte, ciężkie od piasku nogi, umysł  przepełniony ziarenkami wahania i niedokonanych wyborów, tracęcierpliwość, w miarę jak czas przecieka mi przez ciało.
Mała wskazówka poklepuje mnie na raz, dwa, trzy i cztery, szepcząc:
dzień dobry, wstawaj, rusz się,
obudź się
obudź się.


Julia już wie, że tylko ona może zatrzymać Komitet Odnowy. Ale aby go pokonać, potrzebuje pomocy kogoś, komu nigdy nie potrafiła zaufać - Warnera. Podczas współpracy z nim przekona się, że nie wszystko, co wie o nim i o Adamie, jest prawdą.
Trzeci tom bestsellerowej serii o losach Julii, która podbiła serca czytelników na całym świecie.


O autorce

TAHEREH MAFI
Młoda, bo zaledwie dwudziestokilkuletnia autorka. Zadebiutowała książką „Dotyk Julii”. „Sekret Julii” to kontynuacja debiutanckiej powieści.
Wychowywała się z czterema starszymi braćmi, sporo podróżowała po świecie. Kiedy nie ma przy sobie książki, czyta etykiety, ulotki i stare przepisy. Nakładem Wydawnictwa Otwartego wkrótce ukaże się trzecia część serii pt.
„Dar Julii”.
Strona autorki: WWW.TAHEREHBOOKS.COM/



Jedna z najbardziej oczekiwanych kontynuacji tego roku!
15 000 ocen na Goodreads.com ze średnią 4.5!
4,5 gwiazdki na Amazon.com!
Premiera już wkrótce!
Obejrzyj zwiastun już teraz!


1 komentarz:

  1. Gdy czeka się na premierę, od której dużo zależy, ponieważ to w końcu zakończenie to człowiek jest trochę przestraszony i zaciekawiony równocześnie. :D Ja na pewno miałam tak w przypadku „Daru Julii”, jednak wszystko dobre, co się dobrze kończy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zostawienie po sobie śladu!